tidak semudah yg mereka sangkakan

Wednesday, February 8, 2012 11:21 PM Posted by solihin hasan
alhamdulillah masih lg aku dan kite semua menerima nikmat tuhan sehingga hari ini..sangat bersyukur kerana ALLAH itu masih lg memberikan peluang untuk aku terus berjuang dalam hidup yg penuh dgn keperihan ini..mungkin mereka semua tidak melihat atau menyedari ape yg sedang aku alami..bukan nk minta simpati atau belas kasihan tetapi sekadar meluahkan apa isi di hati..hehe..
seronok bila melihat kawan2 bersama2 bergembira dikala aku sedang berjuang untuk menegakkan nasib diri..tidak dapat berkata apa2 kerana sgt sukar mereka faham ape yg sedang berlaku dalam hidup aku sekarang..ape pun terima kasih kepada sahabat2 yg masih igt hari kelahiran..maafkan ak sbb xmampu nk bersama kalian di masa diperlukan..kerana aku sedang berusaha mencari kehidupan didunia yg penuh dgn cabaran ini..
kadang2 bnde yg aku tgh wat skg nie wat aku berfikir dunie nie knape lah xadil kan..yelah org time cuti seronok2..aku??haaa..hanya tuhan sahaja yg mengerti ape isi hati nie..sgt payah sebenarnye melalui hidup yg penuh ranjau nie..tp nk buat macam mane..mungkin ini yg dah aku janji sebelum keluar melihat dunia dahulu..aku harap kawan2 dan sahabat mengerti mengapa ketiadaan aku semasa kalian semua gembira bersama..aku sedang menjalani suatu cabaran dalam membina kehidupan aku sendiri skg nie..=)

2 Response to "tidak semudah yg mereka sangkakan"

  1. Didiey Fadhilah Ramli Says:

    Tak payah nak up entry sedih sedih.Karang kitorang nangis.

    Happy birthday again. Aku tau, setiap titik peluh ni konfirm akan berbaloi. Have some faith.

    Our support will always goes with you Chong. :)

  2. solihin hasan Says:

    eh bukan nk sedih2 juz meluahkan ape yg sedang berlaku..nk cerita susah..thanks again wishing birthday..=)

Post a Comment