melayang seketika~~

Tuesday, March 29, 2011 5:13 AM Posted by solihin hasan 0 comments
fuuuhhhh~~ffuuuhhhh~~banyak gile habuk kat cnie..hehehe..almaklumlah da nk ujung2 sem nie..kerja pon byk pastu test pon mule nk lumbe2 kan..mmg kne tggal lah tempat mencoret nie..haaa..bukan mencirit..hahaha..

actually that is not the moral of the story..hahaha..kalo da sayu2 nie kne lah hibur kan hati yg lara nie jugak kan..bukan xnk kongsi ngn sape2..tp arynie cm nk mencari ketenangan dgn sndri nye..maaflah aku berdiam seketika td..aku tiba2 melayang pabila teringat nada yg menyahut panggilan aku senja td seperti aku yg bersalah..kenape perlu ckp sebegitu sedangkan ketika kau yg mahu sesuatu dari aku berkata sungguh syahdu seperti lembut gigi dari lidah..apakah aku ini bukan talian darah kau??knape bile aku jer sume org ckp cmtu..aku masih lagi ade hati dan perasaan..dari hujung kau menyahut seperti aku ini memberi bala saja kepada kalian..tp aku ade siapa??itu membuatkan aku seperti serba salah arynie..aku mula berfikir tatkala duduk bersendirian td..seperti aku yg memberi beban..sedangkan kau tika dahulu seperti tidak ingat satu apa yg kau sudah lakukan..aku nie dapat ape jer hah??nk start sem pon aku kje cari modal kau tahu??

kau dlu setiap awl sem org tua itu bg..kau susah kau cari die..tp aku susah aku senyap saja..kau nk ape kau rengek2 kau dapat..aku nie nk terdetik utk mnx pon segan..aku tgk riak wajah org tua tu pon aku sudah tahu..tp td bile mendengar suaranya aku sudah mula rasa bersalah..kerana mungkin mlm ini aku akan membuat org tua itu tidak tidur nyenak..maafkan aku..bukan niat aku utk menyusahkan kalian..aku berjanji selepas ini aku tidak akan ulangi lagi..xpe lah mak kalo mak susah xpyh lah tolong..anak mak ni idop lg..xmati lg..xpe2..kdg2 nk marah pun ade..tp ape yg boleh aku buat??aku ni mungkin tidak wujud atau pun satu masalah bg mereka..pentingkan lah dri kalian itu..aku ni xpe..aku akan tetap sabar..aku tahu masa skg nie aku tgh susah..sape yg nk layan org susah nie kan..mmg lah kalo layan pon ngn nada yg tinggi aje..

xmengapa lah..mungkin kau tidak sedar dgn setiap bala yg kau dapat tu..aku tidak mengapa..aku sudah biasa..sejak dari kecil lagi aku sudah tahu bgaimana kalian semua..inikan darah daging pula..xkn lah xknal kan..hanya tuhan saja yg tahu perasaan aku cmne skg nie..luruh hati nie bile terngiang-ngiang suare senja td..rase cm ape jer dah..itu yg membuatkan aku melayang-layang sehingga kan aku masih lg berjaga sehingga pagi subuh ini..ape pon aku doakan kalian yg melayan aku selamat dan sejahtera..